Termini è cundizioni

I nostri termini è e cundizioni generali sò stati elaborati cù a maiò cura. Tuttavia, pò accade chì ci hè un errore. L'avete incontratu cum'è lettore? Ci piacerebbe se ci facessi sapè!

Articulu 1: Definizione 

1. Hima Bioproducts BV stabilita in Geldrop, numeru di a Camera di Cummerciu 74642340, hè chjamata venditore in questi termini è cundizioni generali.  

2. A contraparte di u venditore hè chjamata cumpratore in questi termini è cundizioni generali.  

3. In certi casi, u cumpratore pò ancu esse chjamatu cunsumadore. Cù u cunsumadore hè intesu un cumpratore chì compra per scopi privati, senza registrazione di a Càmera di Cummerciu. In tutti l'altri casi, un cumpratore cummerciale cù registrazione di a Càmera di Cummerciu hè presuntu.

4. I partiti sò u venditore è u cumpratore inseme.  

5. L'accordu si riferisce à l'accordu di compra trà e parti.  


Articulu 2: Applicabilità di termini è cundizioni generali 

1. Questi termini è cundizioni s'applicanu à tutte e quotazioni, offerte, accordi è consegne di servizii o beni da o per nome di u venditore.

2. A deviazione da questi termini è cundizioni hè pussibile solu se questu hè statu esplicitamente accettatu per iscrittu da e parti.  


Articulu 3: Pagamentu 

1. U prezzu di compra cumpletu hè sempre pagatu immediatamente in a buttrega. In certi casi, un depositu hè previstu per e riservazioni. In questu casu, u compratore riceverà una prova di a riservazione è di u prepagamentu. U venditore offre a pussibilità à e cumpagnie registrate in a Camera di Cummerciu di cumprà per contu. In questu casu, u venditore invierà una fattura in forma digitale, chì, salvo diversamente specificatu nantu à a fattura, o accunsentitu altrimente oralmente o per iscrittu, deve esse pagatu entro 14 ghjorni da a data.

2. Se u cumpratore ùn paga micca à tempu, hè in difettu. Se u cumpratore ferma in difettu, u venditore hà u dirittu di suspende l'obligazioni finu à chì u cumpratore hà rializatu u so obbligu di pagamentu.  

3. Se u cumpratore ferma in difettu, u venditore procederà à a raccolta. I costi relativi à quella raccolta saranu à a carica di u cumpratore. Questi costi di raccolta sò calculati nantu à a basa di u Decretu nantu à a compensazione per i costi di raccolta straordinaria.  

4. In casu di liquidazione, fallimentu, sequestru o sospensione di pagamentu di u compratore, e rivendicazioni di u venditore nantu à u compratore sò immediatamente scadute è pagabili.

5. Se u cumpratore ricusa di cooperà cù l'esecuzione di l'ordine da u venditore, hè sempre ubligatu à pagà u prezzu accunsentutu à u venditore.  


Articulu 4: Offerte, quotazioni è prezzu 

1. L'offerte sò senza impegnu, a menu chì un termini di accettazione sia dichjaratu in l'offerta. Se l'offerta ùn hè micca accettata in quellu periodu stabilitu, l'offerta caderà. 

2. I tempi di consegna in citazioni sò indicativi è ùn dà micca u dirittu à l'acquirente per a dissoluzione o una compensazione se sò superati, a menu chì e parti anu esplicitamente accettatu altrimente per iscrittu.  

3. Offerte è preventivi ùn si applicanu micca automaticamente à l'ordini ripetuti. I Partiti devenu accunsentì à questu esplicitu è ​​per iscrittu. 

4. U prezzu dichjaratu nantu à l'offerte, e citazioni è e fatture hè custituitu da u prezzu di compra cumprese l'IVA duvuta è qualsiasi altra tassa di u guvernu. 


Articulu 5: Drittu di retirazzione

1. Dopu avè ricivutu l'ordine, u cunsumadore hà u dirittu di dissolve l'accordu in 14 ghjorni senza dichjarà motivi (dirittu di ritruvamentu† U terminu principia à curriri da u mumentu chì l'ordine (tuttu) hè statu ricevutu da u cunsumadore. 

2. Ùn ci hè micca dirittu di ritruvamentu se i prudutti sò fatti à misura secondu e so specifiche, anu una breve vita di scaffale è perchè si tratta di solitu di prudutti d'igiene, u dirittu di ritruvamentu ùn si applica micca à l'imballaggi aperti o danneggiati.

3. U cunsumadore pò aduprà una forma di ritruvamentu da u venditore. U venditore hè obligatu à mette questu dispunibile à u cumpratore subitu dopu à a richiesta di u cumpratore.  

4. Durante u periodu di rinfrescamentu, u cunsumadore manipolerà u pruduttu è l'imballu cun cura. Ellu scumpresserà o utilizerà u pruduttu solu in a misura necessaria per valutà s'ellu vole mantene u pruduttu. Se esercita u so dirittu di ritruvamentu, restituverà u produttu inutilizatu è indebbulitu cù tutti l'accessori furniti è - se ragionevolmente pussibule - in l'imballu di spedizione originale à u venditore, in cunfurmità cù l'istruzzioni ragiunevuli è chjaru furnite da l'imprenditore. I costi di spedizione sò a carica di u compratore.


Articulu 6: Emendamentu di l'accordu

1. Se durante l'esecuzione di l'accordu sembra chì per una esecuzione curretta di l'incaricu sia necessariu cambià o cumplementà u travagliu da fà, e parti adegueranu l'accordu in cunsequenza in bon tempu è in cunsultazione mutuale.  

2. Se e parti accettanu chì l'accordu sia mudificatu o cumplementatu, u tempu di cumpiimentu di a prestazione pò esse influenzatu. U venditore informerà u cumpratore di questu u più prestu pussibule.  

3. Se u cambiamentu o l'aghjuntu à l'accordu hà cunsequenze finanziarie è / o qualitative, u venditore informerà u cumpratore per iscrittu in anticipu.  

4. Se e parti sò state d'accordu nantu à un prezzu fissu, u venditore hà da indicà in chì misura u cambiamentu o u supplementu à l'accordu darà un supere di stu prezzu.  

5. Contrariamente à e disposizioni di u terzu comma di st'articulu, u venditore ùn pò addebità costi addiziunali se u cambiamentu o l'addizione hè u risultatu di circustanze chì ponu esse attribuite à ellu.  


Articulu 7: Speditura è trasferimentu di risicu

1. Appena l'articulu acquistatu hè statu ricevutu da u compratore, u risicu hè trasferitu da u venditore à u compratore.   


Articulu 8: Ricerca, lagnanza

1. U cumpratore hè ubligatu di ispezionà a merce consegnata à u mumentu di a consegna, ma in ogni casu in u termine u più cortu pussibule. Facendu ciò, u cumpratore deve investigà se a qualità è a quantità di a merce consegnata currisponde à ciò chì e parti anu accettatu, o almenu chì a qualità è a quantità soddisfanu i requisiti chì li si applicanu in u trafficu normale (cummerciale). 

2. E lagnanze riguardu à danni, scarsità o perdita di merchenzie consegnate devenu esse presentate da u cumpratore à u venditore per iscrittu in 10 ghjorni lavorativi dopu u ghjornu di a consegna di a merce. 

3. Se a lagnanza hè dichjarata fundata in u termini stabilitu, u venditore hà u dirittu sia di riparà o di rimette in consegna, sia di annullà a consegna è di mandà à u cumpratore una nota di creditu per quella parte di u prezzu di compra. 

4. Deviazioni minori è / o abituali è differenze di qualità, quantità, taglia o finitura ùn ponu micca esse invocate contr'à u venditore. 

5. E lagnanze riguardu à un certu pruduttu ùn anu influenza nant'à altri prudutti o parti appartenenti à u listessu accordu. 

6. I reclami ùn saranu più accettati dopu chì u cumpratore hà trasfurmatu a merce. 


Articulu 9: Samples è mudelli

1. Se un campione o mudellu hè statu mustratu o furnitu à u cumpratore, si presume chì sia statu furnitu solu cum'è indicazione, senza chì l'articulu da consegnà ne abbia da rispettà. Questu hè diversu se i partiti anu accettatu esplicitamente chì l'articulu da consegnà currisponderà cù questu. 

2. In u casu di i cuntratti relativi à i beni immubiliari, a superficia o altre dimensioni è indicazioni sò ancu presumibili solu indicativi, senza chì l'articulu da consegnà li debba currisponde. 


Articulu 10: Consegna è torna

1. A cunsegna si faci 'ex works / negozio / magazzinu'. Questu significa chì tutti i costi sò per u cumpratore.

2. U cumpratore hè obligatu à piglià a consegna di a merce à u mumentu chì u venditore li consegna o li face consegnà, o à u mumentu quandu queste merci sò messe à dispusizione di ellu secondu l'accordu.

3. Se u cumpratore ricusa di piglià a consegna o hè negligente in furnisce informazioni o struzzioni chì sò necessarie per a consegna, u venditore hà u dirittu di conservà l'articulu à spese è risicu di u cumpratore. 

4. Se a merce hè consegnata, u venditore hà u dirittu di addebità tutti i costi di consegna. 

5. Se u venditore hà bisognu di l'infurmazioni da u cumpratore per l'esecuzione di l'accordu, u tempu di consegna inizierà dopu chì u cumpratore hà messu queste informazioni à dispusizione di u venditore. 

6. Un termini per a consegna dichjaratu da u venditore hè indicativu. Questa ùn hè mai una data di scadenza. Se u termini hè superatu, u cumpratore deve dà à u venditore un avvisu scrittu di difettu. 

7. U venditore hà u dirittu di consegnà a merce in parti, salvu chì e parti anu accettatu altrimente per iscrittu o a consegna parziale ùn hà micca valore indipendente. U venditore hà u dirittu di fatturà queste parti separatamente à a consegna in parti. 

8. I cunsumatori ponu rinvià i prudutti urdinati in 14 ghjorni secondu u dirittu di retirazzione. L'altri cumpratori sò previsti di signalà immediatamente in cunfurmità cù l'obligu di lagnanza descrittu in l'Articulu 15 chì u pruduttu ùn risponde micca à l'aspettattivi è di rinvià l'articuli à spese di u cumpratore.

9. Tutti i cumpratori sò datu l'uppurtunità di vede mostre prima di cumprà i prudutti. Questi campioni sò furniti gratuitamente; a spedizione per i campioni serà caricata.


Articulu 11: Forza maiò

1. Se u venditore ùn pò micca, micca puntuale o adempie currettamente e so obbligazioni in virtù di l'accordu per forza majeure, ùn hè micca responsabile per i danni subiti da u cumpratore.   

2. Per forza maggiore, e parti in ogni casu significanu qualsiasi circustanza chì u venditore ùn puderia micca tene contu à u mumentu di a firma di l'accordu è per via di u quale u cumandante ùn pò ragiunàmente a prestazione normale di l'accordu, cum'è malattia, guerra o periculu di guerra, guerra civile è rivolte, molestazione, sabotaghju, terrurismu, mancanza di energia, inundazioni, terramotu, focu, occupazione di l'impresa, greve, esclusione di i travagliadori, misure di guvernu cambiate, difficultà di trasportu, è altre interruzzioni in l'attività di u venditore.  

3. Inoltre, e parti capiscenu per forza maggiore a circustanza chì e cumpagnie fornitrici di e quali u venditore dipende per l'esecuzione di l'accordu ùn rispettanu micca l'oblighi contrattuali versu u venditore, a menu chì u venditore pò esse accusatu di questu.  

4. Se una situazione cum'è chjamata sopra si pone per via chì u venditore ùn pò micca soddisfà i so obblighi versu u cumpratore, allora quelle obbligazioni seranu suspesi finu à quandu u venditore ùn sia in grado di rispettà i so obblighi. Se a situazione chjamata in a frase precedente hà duratu 30 ghjorni calendari, e parti anu u dirittu di scioglie l'accordu per iscrittu in tuttu o in parte.

5. Se a forza maggiore continua per più di trè mesi, u cumpratore hà u dirittu di scioglie l'accordu cù effetti immediati. A dissoluzione hè pussibile solu per lettera raccomandata.


Articulu 12: Trasmissione di diritti

1. I diritti di una parte in virtù di questu accordu ùn ponu micca esse trasferiti senza u permessu scrittu di l'altru partitu. Questa disposizione hè applicabile cum'è una clausula cù l'effettu di a legge di a pruprietà cum'è chjamata in Articulu 3:83, secondu comma, di u Codice Civile Olandese.  


Articulu 13: retenzione di titulu è dirittu di ritenimentu

1. I beni prisenti à u venditore è i beni è e parti consegnate restanu di pruprietà di u venditore finu à chì u cumpratore abbia pagatu tuttu u prezzu accordu. Finu à quellu tempu, u venditore pò invocà a so ritenzione di u titulu è ripiglià a merce.  

2. Sì i monti cuncordati da pagà in anticipu ùn sò micca pagati o micca pagati in tempu, u venditore hà u dirittu di suspende u travagliu finu à chì a parte cuncordata hè stata pagata. Ci hè allora u difettu di un creditore. In questu casu, una consegna tardiva ùn pò esse invocata contr'à u venditore.  

3. U venditore ùn hè micca autorizatu à pignurà o gravà in alcun modu i beni chì sò sughjetti à a ritenzione di u dirittu.

4. U venditore s'impegna à assicurà a merce consegnata à l'acquirente sottumessa à a retenzione di u dirittu è à mantene li assicurati contr'à u focu, splusioni è danni da acqua, è ancu da furti è di mette a pulitica à dispusizione per l'ispezione à prima dumanda.  

5. Se e merchenzie ùn sò ancu state consegnate, ma u pagamentu anticipatu convenutu o u prezzu ùn sò micca stati pagati in cunfurmità cù l'accordu, u venditore hà u dirittu di ritenimentu. In questu casu, l'articulu ùn serà micca consegnatu finu à chì u cumpratore hà pagatu in tuttu è in cunfurmità cù l'accordu.  

6. In casu di liquidazione, insolvenza o sospensione di pagamenti di u compratore, l'obligazioni di u cumpratore sò immediatamente scadute è pagabili.  


Articulu 14: Responsabilità 

1. Ogni responsabilità per i danni derivanti da o in cunnessione cù l'esecuzione di un accordu hè sempre limitata à a quantità chì hè pagata in u casu pertinente da a (e) polizza (i) d'assicuranza di responsabilità stipulata. Questa quantità hè aumentata da a quantità di a franchigia secondu a politica pertinente.  

2. A responsabilità di u venditore per i danni derivanti da intenzione o imprudenza intenzionale da parte di u venditore o di i so subordinati manageriali ùn hè micca esclusa.


Articulu 15: Ubligu di lagnà

1. U cumpratore hè obligatu di segnalà immediatamente lagnanze nantu à a consegna à u venditore. A lagnanza cuntene una descrizzione di u difettu u più dettagliata pussibule, affinchì u venditore sia capace di risponde adeguatamente.  

2. Se una lagnanza hè ghjustificata, u venditore hè ubligatu di riparà e merci è di rimpiazzalli, se hè necessariu.


Articulu 16: Garanzii

1. Se e garanzie sò incluse in l'accordu, vale u seguitu. U venditore garantisce chì l'articulu vendutu hè conforme à l'accordu, chì funziunerà senza difetti è chì hè adattu per l'usu chì u cumpratore intende fà di ellu. Questa garanzia hè applicabile per un periodu di dui anni calendarii dopu a ricezione di a merce venduta da u cumpratore. 

2. U scopu di a garanzia riferita hè di creà una tale distribuzione di risicu trà u venditore è u compratore chì e cunsequenze di una violazione di una garanzia sò sempre cumpletamente à spese è risicu di u venditore è chì u venditore ùn pò mai accettà una violazione di una garanzia à stu riguardu. invoca l'articulu 6:75 BW. E disposizioni di a frase precedente si applicanu ancu se l'infrazione era cunnisciuta da u cumpratore o puderia esse stata cunnisciuta cù a realizazione di una indagine. 

3. A guaranzia summenzionata ùn hè micca applicabile se u difettu hè natu per via di un usu ingiudiziu o impropriu o se - senza permessu - u cumpratore o terze parti anu fattu cambiamenti o anu pruvatu à fà o aduprà l'articulu acquistatu per scopi per i quali ùn era micca destinatu. . 

4. Se a garanzia furnita da u venditore riguarda un articulu pruduttu da un terzu, a garanzia hè limitata à a garanzia furnita da quellu produttore. 


Articulu 17: A lege applicabile

1. Stu accordu trà u venditore è u cumpratore hè guvernatu esclusivamente da a legge olandese. A corte Olandese hà a ghjurisdizione. 

2. L'applicabilità di a Cunvenzione di Vendita di Viena hè esclusa.

3. Se una o più disposizioni di sti termini è cundizioni generali sò cunsiderate senza ragione onerose in i procedimenti legali, l'altri disposizioni resteranu in piena vigore.  

Articulu 18: scelta di foru

Tutte e dispute derivanti da questi termini è e cundizioni generali seranu sottumessi esclusivamente à u tribunale competente di u Tribunal di District di Zeeland-West-Brabant.   

Ga torna à u webshop o leghje u nostru dichjarazione di privacy